INFOLINIA
+48 735 790 790

Webinaria CE - wymagania sprzętowe

Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania dotyczące wydarzeń (webinariów CE) organizowanych przez Centrum Certyfikacji CECE – Polska?

 

Wzięcie udziału w szkoleniu online, nie wymaga żadnych większych umiejętności informatycznych. Otrzymujesz maila, klikasz w link, i zostajesz wpuszczony/a na wirtualną salę szkoleniową. Widzisz i słyszysz prelegenta, który siedzi w naszym nowoczesnym studio, możesz włączyć swoją kamerę (ale nie musisz), za to niezależnie od włączenia kamery, możesz zadawać pytania w czasie rzeczywistym.

 

Webinaria dotyczące oznakowania CE, które organizuje Centrum Certyfikacji CECE-Polska, organizowane są przy użyciu platformy ClickMeeting. Do wzięcia udziału w szkoleniu nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce. Wymagane jest:

  • korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
  • szkolenie możesz zobaczyć także na smartfonie z systemem iOS lub Android.
  • ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.

 ClickMeetingClickMeeting

Rysunek 1 i 2 Screen platformy ClickMeeting - otwierasz szkolenie w swojej przeglądarce

 

Wymagania, które muszą zostać spełnione (Twój komputer wcale nie musi być mocny, wymagania są zupełnie niewygórowane):

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
  • Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
  • Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
  • wytyczne onośnie internetu (internet może sprawdzić korzystając z platformy ClickMeeting)

Rodzaj połączenia

Uczestnik (prędkość
pobierania)

Prezenter (prędkość
nadawania)

Dźwięk

512 kbps

512 kbps

Dźwięk + obraz SD

512 kbps + 1 Mbps

512 kbps + 1 Mbps

Dźwięk + obraz HD

512 kbps + 2 Mbps

512 kbps + 2 Mbps

Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ)

2 Mbps

2 Mbps

Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ)

2 – 5 Mbps

2 – 5 Mbps

Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce)

1 – 4 Mbps

1 – 4 Mbps 

 

 

Masz pytania zadzwoń do naszego konsultanta technicznego +48 61 830 81 81.

Parametry sprzętowe możesz też sprawdzić po otrzymaniu maila z zaproszeniem na wydarzenie.